Yeni Studio Ridgeline Games’in Başladığı EA’daki Çalışmalarda Battlefield Kampanyası

Battlefield bir anlatı kampanyasına geri dönüyor. EA, Battlefield serisine adanmış yeni bir stüdyo olan Ridgeline Games’i kurdu ve bu, son girişlerde tamamlanmamış olan bir bileşen olan uygun bir kampanya modu yapmaya odaklanacak. Stüdyo, Seattle merkezli sanayi gazilerinden oluşan ekibi yönetecek olan Halo’nun yaratıcılarından Marcus Lehto tarafınca yönetiliyor. “Çoğumuz Battlefield’ın geleceğine dahiliz!” EA, Twitter’da, yeni edinim ve bir çıkış penceresi hakkında ağzı sıkı olmasına karşın, “DICE ve Ripple Effect ile ortaklık yapma ve anlatı, öykü anlatımı ve karakter gelişimini genişletme sorumluluğuna liderlik etme fırsatına haiz olmak büyük bir onur. Oyun Direktörü ve Başkanı Lehto, hazırladığı bir açıklamada, Battlefield serisindeki fırsatları değerlendirdi. Ridgeline Games anlatı yönüne odaklanırken, EA, oldukca oyunculu uçtaki geliştirmeyi, 2006’dan beri beraber çalışan uzun süreden beri ortakları olan DICE’a tamamen emanet etti. oyun dışı. Üzerine üstlük, başlık, oldukca sayıda aksaklık, oluşturma sorunları ve harita bölümlerinin yetersiz kullanımı sebebiyle hem hayranlar hem de eleştirmenler tarafınca fena karşılandı. EA, piyasaya sürülmeden ilkin hataları gidermekle uğraşmazken, yok edilebilir ortamlar benzer biçimde çeşitli ikonik yönlerde geliştirme maliyetlerini düşürdü. Dünya Savaşı temalı girişler (Battlefield 1 ve Battlefield V) bile, gerçek bir kampanyadan oldukca bir öğretici işlevi gören yarım yamalak hikayeler içeriyordu.EA, ilk olarak, 2042’nin lansmanından bir tek haftalar sonrasında, Battlefield için tamamen yeni bir kampanya odaklı ekip oluşturma hakkında konuştu. negatif karşılamanın bir sonucu olarak yönetimlerini yenilemek. O zamanlar, Titanfall ve Apex Legends ile tanınan Respawn Entertainment CEO’su Vince Zampella, seriden sorumluydu. Stüdyo, yeni deneyimler ve hikayeler keşfederek “bağlantılı bir Battlefield evreni” inşa etmek istediğini doğruladı. “Bu evrende dünya, paylaşılan karakterler ve anlatı ile birbirine bağlıdır. Portal’ın gücünden yararlanırken bu evren de topluluğumuzla beraber inşa edilmiştir. [Battlefield’s in-built map customisation tool] ve yaratıcılığı oyuncularımızın ellerine bırakan kullanıcı tarafınca oluşturulan içerik, ”dedi Zampella GameSpot’a. Ridgeline Games’in açıklamasına ek olarak, Dice, franchise üstünde 20 yılı aşkın süredir çalışan yaratıcı yönetmen Lars Gustavsson’un ayrılacağını doğruladı. . GameSpot’a “Hayatımın mühim bir bölümünü Battlefield’a adadım ve bu serinin bugünkü haline gelmesine destek olduğum için oldukca gururluyum” dedi. “Sanırım yeni bir şeylerin zamanı geldi.”

Teknoloji Haberleri