WhatsApp Salı Günkü Hizmet Kesintisine İlişkin Informasyon İşlem Bakanlığı’na Rapor Sunduğunu Söylemiş oldu

Mesajlaşma platformu WhatsApp, hükümet kaynaklarına bakılırsa Salı günü meydana gelen hizmet kesintisi ile alakalı raporunu BT bakanlığına sundu.Bakanlık, Meta’ya ilişik mesajlaşma platformundan hizmet kesintisinin nedenlerini paylaşmasını istedi. Kullanıcılar, kısa bildiri ve görüntülü bildiri gönderememekten yada alamamaktan yakınma ediyor ve hizmetler ortalama iki saat sonrasında tekrardan başladı.Kaynaklar, WhatsApp’ın hizmet kesintisi raporunu sunduğunu söylemiş oldu. Başvurularla ilgili ayrıntılar derhal tespit edilemedi. WhatsApp’a mevzuyla ilgili gönderilen bir e-posta cevap alamadı.Salı günü gece geç saatlerde meydana getirilen açıklamada WhatsApp, kesintiye “teknik bir hatanın” niçin bulunduğunu söylemiş oldu. Şimdi çözüldü,” dedi bir Meta şirket sözcüsü. Kesinti raporlarını izleyen Downdetector’a bakılırsa, mesajlaşma uygulaması Salı öğleden sonrasında birden fazla bölgede birçok kullanıcı için çalışmıyordu. Salı günü kesinti esnasında bir noktada, Downdetector’daki kullanıcılar tarafınca 29.000’den fazla rapor işaretlendi.Downdetector’ın ısı haritası, Delhi, Mumbai, Bengaluru, Chennai ve Kalküta dahil olmak suretiyle büyük şehirlerdeki WhatsApp kullanıcılarının bu takılmadan etkilendiğini gösterdi.Bildirildi. Çarşamba günü Informasyon Teknolojileri Bakanlığı, toplumsal medya devi WhatsApp’tan detaylı bir rapor istedi. Birlik Informasyon Teknolojileri Bakanı Ashwini Vaishnaw da bunu ANI’ye doğruladı ve “Ülke genelinde binlerce WhatsApp kullanıcımız var ve şirketten kesinti hakkında detaylı bir rapor istedik” dedi. WhatsApp’ın ana şirketine, raporunu Hindistan hükümetine sunması için yedi gün süre verildi. Ortaklık bağlantıları otomatikman oluşturulabilir – ayrıntılar için etik bildirimimize bakın.

Teknoloji Haberleri