Üst düzey bir şirket yetkilisi, platformlarında öne çıkan tüm yeni şeyler açısından Hindistan’ın Meta için en mühim ülke bulunduğunu söylemiş oldu – Feysbuk, Instagram ve WhatsApp. Feysbuk Hindistan (Meta) Direktörü ve Ortaklıklar Başkanı Manish Chopra, Meta’nın Hindistan’da kısa biçimli videolar vasıtasıyla yaratıcılıklarını ifade etmeleri ve seyirciler oluşturmaları için oldukça sayıda marka ve milyonlarca içerik oluşturucuya mükemmel bir fırsat sağladığını söylemiş oldu. oldukça boyutlu firmanın platformları için oldukça eleştiri bir pazar. Ülkede pek oldukça yeni ürün öğrenme ve kuluçka yapılıyor ve ‘Makaralar’ buna bir örnek. Chopra ek olarak bunun firmanın yeni ürün özelliklerini en fazla kontrol etmiş olduğu pazar bulunduğunu söylemiş oldu.” Hindistan, Feysbuk, Instagram ve WhatsApp’ta yaptığımız tüm yeni şeylere odaklandığımız en mühim pazar. Meta’nın kısa sürede ilk kez Kalküta’da düzenlenen senelik ‘Yaratıcı Günü’nün oturum aralarında konuşurken PTI’ye söylemiş oldu. Etkinlik yaratıcıları kutluyor ve onlara yaratma, ortaklık yapma ve birbirlerinden bir şeyler öğrenme şansı veriyor, dedi.Chopra, iki yıl ilkin başlatılan ‘Makaralar’ın (kısa videolardan) Hindistan’da büyük bir popülerlik kazandığını söylemiş oldu. -2 ve 3. düzey şehirler. “Hindistan, Meta için küresel olarak ‘Reels’ için deniz feneri ülkesidir. Yeni bir araştırma raporuna nazaran, ortalama 200 milyon şahıs kısa biçimli videolara günde ortalama 45 dakika harcıyor ve bu rakamın 600 milyon kişiye kadar çıkacağı tahmin ediliyor. Reels, içerik oluşturucuların yaratıcılıklarını, tutkularını ifade etmelerine ve içerik vasıtasıyla kendileriyle ilişki kuran seyirciler ve takipçiler oluşturmalarına destek oluyor.” PTI’ye verdiği demeçte, Reels’in markaların kullanıcılarla etkileşim kurması için değişik ve örneksiz bir ses sağladığını da sözlerine ekledi.”Dijital reklamcılık, markalar için (büyük ve ufak) yüksek performanslı bir araçtır. Hindistan, Instagram’daki işletmelerin takipçilerinin yüzde 50’den fazlası 2. ve 3. şehirlerden geliyor, böylece bir şirket Instagram ve Feysbuk üstünden bu pazarlara ulaşabilir” dedi. ek olarak bir oldukça müzik trendinin ha Sanatçılar, “çok büyük” bir dağıtım elde etmek için Instagram’daki “1 Dakika Müzik” biçimini kullandıklarından, kısa biçimli videolar vasıtasıyla gerçekleşiyor.” Kriket, Bollywood ve müziğin Hindistan’da birçok kültürü tanımladığına inanıyoruz. Bundan dolayı, bu IP’leri (fikri iyelik) oluşturan ortaklarla yakın bir halde yatırım halletmeye devam ediyoruz” dedi.Meta kısa süre ilkin ICC ile insanların T20 Erkekler Dünya Kupası’nın en iyi maç anlarını ve mühim anlarını izlemelerini sağlayacak bir ortaklık duyurdu. Instagram ve Feysbuk’ta ‘Reels’ klipleri.Chopra, teknoloji holdinginin düzmece profillerin tehdidini ve Meta platformlarında yanlış bilgilerin yayılmasını engellemek için devamlı önlemler aldığını söylemiş oldu.”Düzmece profilleri denetlemek ve yanlış bilgilerin yayılmasını sağlamak durağan(durgun) bir alandır. bizim için yatırım. Milyonlarca düzmece hesabı proaktif olarak kapatıyoruz ve şikayetlere uygun şekilde cevap vermemizi elde eden büyük bir organizasyona sahibiz. Ek olarak, yeni güvenlik özellikleri vasıtasıyla kullananların kendi hesapları hakkında daha güvenli olmalarına destek oluyoruz” dedi. Ortaklık bağlantıları otomatikman oluşturulabilir – ayrıntılar için etik bildirimimize bakın.
Teknoloji Haberleri