TikTok Reklamverenleri, ABD Yasağı Tehdidi Ortasında Uygulamada Harcamaya Devam Etmeyi Taahhüt Ediyor

Reklam uzmanları, ABD’de ulusal güvenlik endişeleri sebebiyle ihtimaller içinde bir yasak tehdidine karşın, kullanıcılar arasındaki çok büyük popülaritesi sebebiyle reklamverenlerin TikTok’a harcama hayata geçirmeye devam etmeye kesin olduklarını söylemiş oldu. Kararlılık, Çinli teknoloji şirketi ByteDance’ın sahibi olduğu TikTok savaşırken geliyor. Milletvekillerinin Başkan Joe Biden’ın yönetim yetkisine güvenlik riski oluşturan uygulamaları yasaklama yetkisi verecek bir yasa tasarısını çıkardıktan sonrasında ABD’de bir yasağı önlemek için. Kısa biçimli video uygulaması, birçok ülkede devlet tarafınca verilen telefonlarda aslına bakarsan yasaklandı.TikTok, toplumsal medya ve video akışının bir araya getirilmiş olduğu senelik etkinlikler haftası olan NewFronts’un bir parçası olarak Perşembe akşamı New York’ta reklamverenler için bir sunuma ev sahipliği meydana getirecek. Platformlar, pazarlamacılar için yeni içerik ve özellikler ortaya koyuyor. Çinli mülkiyetiyle ilgili endişelere karşın, araştırma şirketi Insider Intelligence’a nazaran TikTok’un reklam işi bu yıl yüzde 36 büyüyerek 6,83 milyar dolara (kabaca 55.800 crore) ulaşmaya hazırlanıyor. Ryan Detert, şef Etkisinde bırakan bir pazarlama şirketi olan Influential’ın yöneticisi, firmanın müşterilerinden “hiçbiri ‘Tiktok’a para harcamayın’ demiyor” dedi. “Gördüğümüz bir bulaşma yok” diye ekledi. Influential, Pepsi ve NFL benzer biçimde markalarla çalıştı. İki değişik büyük reklam ajansındaki iki medya alıcısı Reuters’e, Washington’un uygulama üstündeki incelemesinin müşterilerinin TikTok planlarını hemen hemen etkilemediğini söylemiş oldu. İki alıcı, TikTok ile ilişkilerini görüşmek suretiyle anonimlik koşuluyla konuştu. TikTok, Perşembe günkü sunumunda, markaların BuzzFeed, Dotdash Meredith ve NBCUniversal benzer biçimde yayıncıların içeriklerinin yanına reklam yerleştirmesine olanak tanıyan yeni bir reklam biçimini açıklayacak ve Hello Fresh ve Samsung benzer biçimde markalarla çalışan yaratıcı ajans DiMassimo Goldstein’ın kurucusu Mark DiMassimo, “TikTok, (reklamcılar) onu değişiklik yapmak zorunda kalmadıkça yeri doldurulamaz” dedi. Gene de, birkaç medya alıcısı, reklamveren sunumu esnasında ABD yasağı tehdidinin “odadaki fil” olacağını kabul etti. Salı günü TikTok, ABD itimat ve güvenlik başkanının gelecek hafta şirketten ayrılacağını ve uygulamayı herhangi bir onay almadan bırakacağını söylemiş oldu. Dijital pazarlama ajansı Goodway’in baş medya sorumlusu Stephani Estes, ABD kullanıcı verilerini barındıran bölüm için içerik denetiminden ve güvenlik araçlarının geliştirilmesinden görevli kilit yönetici, “Ekonomik durumla ilgili genel olarak belirsizlikle beraber oldukca fazla belirsizlik var” dedi. Grup. TikTok, reklamverenlerin endişelerini “açık, gerçeklere dayalı ve devam eden bir diyalogla direkt” ele aldığını söylemiş oldu. © Thomson Reuters 2023OnePlus kısa süre ilkin Hindistan’da ilk tableti olan OnePlus Pad’i piyasaya sürdü. yalnız Halo Green renk seçeneği ile satılmaktadır. Bu tablet ile OnePlus, Apple’ın iPad’inin hakim olduğu yeni bir bölgeye adım attı. Bunu ve daha fazlasını Gadgets 360 podcast’i Orbital’de tartışıyoruz. Orbital, Spotify, Gaana, JioSaavn, Google Podcasts, Apple Podcasts, Amazon Music’te ve podcast’lerinizi aldığınız her yerde mevcuttur. (Bu öykü NDTV çalışanı tarafınca düzenlenmemiştir ve sendikasyon beslemesinden otomatikman oluşturulmuştur.) otomatikman oluşturulur – ayrıntılar için etik beyanımıza bakın.

Teknoloji Haberleri