State of Unreal 2023 Duyuruları: Fortnite’ın Unreal Editörü, Unreal Engine 5.2 ve Daha Fazlası

Epic Games, Çarşamba günü düzenlenen GDC 2023’te (Oyun Geliştiricileri Konferansı) State of Unreal açılış konuşmasına ev sahipliği yapmış oldu ve gelecek oyunlarda kullanılacak yeni araçların yanı sıra içerik meydana getirmeye yönelik uzun vadeli planlarını deklare etti. Ortalama sekiz saat devam eden sunum, firmanın YouTube kanalında canlı olarak gösterildi ve Unreal Engine 5.2’deki güncellemeler, yeni bir performans soruşturma sistemi, Fortnite için bir Unreal Editor ve daha fazlasına değindi. Ek olarak, Hexworks’ün esas olarak yüksek çözünürlüğünde olan modellerine ve aydınlatma teknolojisine odaklanan, Unreal Engine 5 tarafınca desteklenen yeni karanlık fantazi ruhlar benzeri oyunu olan Lords of the Fallen tekrardan başlatmasına yeni bir göz attık. Epic Games’in State of Unreal 2023 sunumundan en büyük duyurular:Fortnite için Unreal EditorAdından da anlaşılacağı şeklinde, bu vasıta, Unreal Engine’in benzersiz bir sürümüdür ve oyuncuların çalışmalarını direkt Fortnite’ta oluşturmasına ve yayınlamasına olanak tanır – yeni ortamlar, saçma modeller, yada oyun deneyimleri. PC’de çalışan uygulama, direkt Fortnite ile entegredir ve dört yıldan fazla içerik ve oynanacak varlıklara erişim sağlar. Ek olarak, platformdan bağımsız olarak ekibinizdeki her insanın UEFN oturumunuza katılmasına ve kreasyonlar üstünde ortaklaşa iş yapmasına olanak tanıyan bir “canlı düzenleme” özelliği ile beraber gelir. Ek olarak oyuncular, gerçek zamanlı küresel aydınlatma sistemi olan Unreal Engine 5’in Lumen’i ile extra derinlik katarken hususi varlıkları içe aktarabilir ve onları canlandırabilir. Fortnite için Unreal Editor, “kuvvetli özelleştirme kabiliyetleri” sunan yeni bir programlama dili olan “Verse” ile beraber gelir. cihazları manipüle etmek yada birbirine zincirlemek şeklinde. Epic Games, Verse’in metaverse için bir programlama dili olarak tasarlandığını iddia ediyor ve “gelecekteki geniş açık dünyalara ölçeklenebilirliği sağlamak için gelecek özellikler” ile bir basın açıklaması ekliyor. UEFN artık Epic Games Store’da her insana açık beta olarak mevcut.Counter-Strike 2, Valve Tarafınca Ortaya Çıkıyor, Bu Yaz ÇıkıyorMetaHuman AnimatorGeliştirici Ninja Theory, Unreal Engine’in MetaHuman Animator teknolojisinden yararlanarak yaklaşan Hellblade II: Senua’s Saga’da fotogerçekçi yüz ifadeleri elde ediyor. karakterler. Vasıta, geliştiricilerin oyuncunun performansındaki tüm nüansları yakalamak için bir iPhone yada stereo kaska monte kamera (HMC) kullanmasına ve peşinden her ayrıntıyı ve animasyonu hayata geçirmek için dijital akrabasına aktarmasına olanak tanır. Aracın bu yaz (Amerikan) piyasaya sürülmesi planlanıyor ve AAA oyunlarından ve hatta Hollywood film yapımcılarından (mesela: Love, Death, & Robots) beklenen türden kaliteli yüz animasyonu ürettiğini iddia ediyor. Cebinizde ve standart bir tripodunuz olabilir, MetaHuman’larınız için izleyicilerinizle duygusal bağlar kuracak inandırıcı animasyonlar oluşturabilirsiniz – kendinizi bir animatör olarak görmeseniz bile,” diye ekliyor bir blog gönderisi. Unreal Engine 5.2 Epic Games Unreal Engine 5.2’deki değişimleri sergilemenin bir yolu olarak görkemli Electric Dreams demosunu oluşturmak için vasıta üreticisi Rivian ile ortaklık kurdu. İçinde, yeni Substrate gölgeleme sistemini sergilerken, fotogerçekçi bir Rivian R1T elektrikli kamyon aşırı büyümüş bir ormanda hareket ediyor. Demo için sunum icra eden kişiler, ışığın yüzeyle iyi mi etkileşime girdiğini en iyi şekilde göstermek için kamyonun etiketini opal rengiyle değiştirdiler. Tesir, birden oldukca katman vasıtasıyla elde edilir ve üstüne bir toz katmanı eklendiğinde yansımanın canlı olarak değişmiş olduğu görülür. geniş, son aşama detaylı alanları verimli bir halde doldurun. Usul düzenekleri/modelleri mevcut bir düzlüğe bırakıldığında, yakınlardaki öteki öğelerle gerçek zamanlı olarak etkileşime girerek görünümlerini buna nazaran günceller.Marvel’s Spider-Man 2, Eylül Ayında Bir Zamanda Yayınlanacak, Venom Voice Actor, Lords of the Fallen teknik tanıtım fragmanını AçıklıyorBu yeni fragman Hexworks’ten bizi, 2014 sürümünün tekrardan başlatma benzeri bir devamı olan Lords of the Fallen’ın ilk konumlarından kabul edilen Skyrest Bridge’e gotik bir yolculuğa çıkardı. Geliştirici, silahlar yada giysiler üstündeki hareket efektlerini kolaylaştırmak için UE5’in Chaos Physics Engine’i kullanmanın yanı sıra, oyun içinde daha iyi bir karakter özelleştirme sistemi (vücut tipleri, yüzler vb.) geliştirmek için insanların 3B taramalarını kullandığını iddia ediyor. Hexworks’ün bu etkiyi göstermek için Bloodborne benzeri bir karakter kullandığını görmek ilginçti – ikonik bir oyuna güzel bir gönderme. Ondan sonra Lords of the Fallen fragmanı, aydınlatma oluşturmak için gene Unreal’ın Lumen GI aydınlatma sisteminden yararlanan aydınlatma sistemine değindi. yüzeylerden gerçek zamanlı olarak seken efektler. Oyunda, oyuncular aralıklı olarak iki dünya içinde gezi edecekler – yaşayanlar diyarı Axiom ve ölüler diyarı Umbral, yan yana hazırlanmış ve aralarında kusursuz geçişe izin veriyor. Anlatıcı, “Bu, sanatçılarımızın ve tasarımcılarımızın, bu dünyaların aynı madalyonun iki yüzü şeklinde özünde birbirine bağlı hissetmelerini sağlayabileceği anlamına geliyor” dedi. Yaratıcı Ekonomisi 2.0 Yeni Yaratıcı Ekonomisi 2.0, Fortnite’ta adalar yaratan ve gösteren geliştiricilerin parasal olarak yarar sağlayacağını, nişana göre farklılık gösterir. Epic Games, Fortnite’ın eşya mağazasından (dış görünümler, harp biletleri vb.) toplanan net gelirin yüzde 40’ını uygun adaların yaratıcılarıyla paylaşacak. Acayip bir halde, ifade, Epic’in kendisinin bir miktar ödeme almaya uygun bulunduğunu gösteriyor şeklinde görünüyor. “…her iki ada da bağımsız içerik oluşturuculardan ve Battle Royale şeklinde Epic’in kendi adalarından.” FabEpic Games, tüm varlık pazarlarını – Unreal Engine Marketplace, Sketchfab, Quixel Bridge ve ArtStation Marketplace – ‘Fab’ markası altında birleştiriyor. Temelde, içerik oluşturucuların devasa kitaplığında dijital varlıkları keşfetmesi, paylaşması, satın alması yada satması için tek bir hedef işlevi görür. Satıcılar yüzde 88’lik bir gelir oranı elde ediyor ve platform, 3B modeller, görsel efektler, ses ve daha pek oldukca içerik sunuyor. Fab eklentisinin alfa sürümü artık Fortnite için Unreal Editor’a dahil edilmiş olsa da, Fab’ın bu senenin sonlarında piyasaya sürülmesi planlanıyor. Ortaklık bağlantıları otomatikman oluşturulabilir – ayrıntılar için etik beyanımıza bakın.

Teknoloji Haberleri