Microsoft, Genshin Tesiri ile Sony’nin Başarısını Öykünmek Etmek İçin Çin Oyunlarında Hit Aramayı Hızlandıracağını Söylemiş oldu

Kaynaklar, Microsoft’un Sony Group’un başarısını “Genshin Impact” ile öykünmek etmek için Çin video oyunu içeriğini stokladığını ve Çin’in yalnızca oyunculardan oluşan bir ülkeden gişe rekorları kıran bir geliştiriciler merkezine geçişini sağlamlaştırdığını söylemiş oldu. ABD yazılım devi ve Japonya’nın teknoloji öncüsü, Bazı seneler, programları ve lisans başlıklarını beslemek için ufak geliştiricilere büyük paralar teklif ediyor, sadece kaynaklar, Genshin Impact’in tesirinin bir aciliyet duygusu eklediğini söylemiş oldu. Tomurcuklanan Şanghay stüdyosu miHoYo’nun aksiyon rol yapma oyunu, çıkmış olduğu günden bu yana milyarlarca dolar kazanmıştır. iki yıl ilkin piyasaya sürüldü ve oldukca oyunculu, platformlar arası oyunlarda çıtayı yükseltti – tür kaynakları Microsoft ve Sony’nin Game Pass ve PlayStation Plus abonelik hizmetleri için Çin’de aradıklarını söylemiş oldu. Çin oyunlarına artan Batı ilgisi, Çin’in olgunlaşmasını yansıtıyor. Analistler, oyun geliştirme endüstrisi dedi. Araştırmacı Niko Partners’ın kıdemli analisti Daniel Ahmad, Çin oyunlarının şu anda büyük bütçeli Batılı oyunlarla aynı seviyede bulunduğunu söylemiş oldu. “dedi Ahmet. İki sanayi deposu, “Sonuçta bu, hem coğrafya hem de platformlar açısından geniş bir kesime ulaşmak için onlara rekabet pozitif yanları sağlamaya destek oluyor.” Microsoft’un Çin oyunlarını araştırmak için bir ekip oluşturduğunu söylemiş oldu. Xbox yapımcısı abonelik listesini büyük markalarla doldurdu, sadece şimdi büyük para teklifleriyle bağımsız stüdyoları bile cezbediyor, dediler. Hem de, başvurular Microsoft’un abonelik hizmetini kişisel bilgisayarlara ve avuçiçi cihazlara genişlettiğini gösterdi. oldukca oyunculu, platformlar arası uyumluluk mevzusunda saygınlık geliştiren miHoYo benzer biçimde Çinli geliştiricilerin çekiciliği – “Genshin Impact” en iyi örnektir. Stüdyosu üç yıl ilkin Microsoft ile bir lisans anlaşması imzalamış olan bir yönetici, Game Pass’te oyun, ABD firmasının son zamanlarda bir devam filmi için oldukca daha büyük bir lisans anlaşması teklif ettiğini söylemiş oldu. İlgili parayı gösteren başvurular, Microsoft’un Game Pass’te aksiyon oyunu ARK: Survival Evolved’i öne çıkarmak için 2,5 milyon dolar (kabaca 20 sterlin) ve se için 2,3 milyon dolar (kabaca 12 sterlin) ödediğini gösterdi. quel ARK 2 – her ikisi de Çinli Snail Games’in sahibi olduğu ABD’li geliştirici Studio Wildcard’dan. Başka bir geliştirici olan Recreate Games in Shanghai, şirketinin yakında çıkacak oldukca oyunculu oyunu Party Animals için Microsoft ile geçen yıl bir antak kalma imzaladığını söylemiş oldu. Xbox’ta.”Xbox, Çin’deki birçok projeyle temasa geçti ve bu projeler ilk olarak konsol ve PC oyunları geliştirmeye odaklanıyor” dedi. Sony. Japon şirket, Çinli geliştiricilerin PlayStation’larında oyun yayınlamalarına destek olmayı amaçlayan oyun hızlandırma programı “China Hero Project”i 2017’de başlattı. China Hero Project’in eski yöneticisi Kuangyi Zhou, Reuters’e verdiği demeçte, yedi tanesi pazara ulaşan 17 oyunu destekledi. “Son iki senedir sessizdik. Sadece program hala oldukca uğultu halinde” dedi. Nisan. “Programdan başarıyla çıkan tüm oyunlarla gurur duyuyoruz… Yeni bir partinin geleceğine kuşku yok.” 2019’da Sony, Genshin Impact’i geliştiren azca malum bir stüdyo olan miHoYo ile ortaklık kurdu. Bir yıl sonrasında piyasaya sürüldüğünde dünya genelinde bir hit olan oyun, kişisel bilgisayarlar ve el cihazları için mevcut sadece konsol sürümü yalnızca PlayStation’da.Microsoft, mevzuyu bilen iki şahıs, Genshin Impact’i kaçırılmış olduğu için pişman bulunduğunu söylemiş oldu. İçlerinden biri, oyunun gelişiminin başlarında miHoYo ile konuştuğunu sadece bir anlaşmaya varmadığını söylemiş oldu. Öteki şahıs, deneyimin Microsoft’un Çinli geliştiricilere yönelik daha etken arayışının arkasındaki itici güç bulunduğunu söylemiş oldu. “Genshin Impact”ten elde edilmiş konsol geliri hakkında halka açık bir veri yok, sadece Sensor Tower’dan gelen veriler, Mayıs ayı itibariyle mobil cihazlar için rakamı 3 milyar dolar (kabaca 24.800 rupi) olarak gösteriyor. Yerli oyunlar olarak ithal edilen oyunlar, üretim değerinde daha düşük olarak görülüyordu. Çinli oyun lideri Tencent Holdings Ltd bile evde yabancı oyunlar yayınlamaya başladı. Pazar dünyanın en büyük haline geldikçe, mahalli stüdyolar daha kaliteli oyunlar geliştirmeye giderek daha çok yatırım yapmış oldu. Trend, yeni oyunlar üstündeki düzenleyici engellemeler ve ithalat sayısı üstündeki sınırlamalarla hızlandı ve Ubisoft Entertainment SA ve Activision Blizzard benzer biçimde üst düzey stüdyolarda çalışan mühendislerin geri dönüşünden faydalandı. Oyun yöneticileri artık Genshin Impact’i bir üretim kıymeti ve sorunsuz çapraz platform oyunu ile övünen küresel sanayi dönüm noktası. Hatta Apple, en yeni M1 işlemci çipi ile donatılmış yeni iPad Air dahil olmak suretiyle birinci derslik cihazlarının enerjisini göstermek için oyunu bile kullandı. Bir başka kilometre taşı da 2021’de Çin’in en büyük ikinci oyun şirketi NetEase’den Naraka: Bladepoint oldu. Bir çok Çin oyunu oynamakta ve oyun içi satışlardan kazanç sağlamakta özgür olsa da, “Naraka: Bladepoint” 20 $ (kabaca 1.600 Rs.) fiyatına karşın 10 milyonun üstünde kopya sattı ve üretim değerine olan itimatı yansıttı. Oyun, oyuncuların dikkatini çekti. Reuters’e konuşan iki kaynak, hem Microsoft hem de Sony’nin bulunduğunu söylemiş oldu. İçlerinden biri NetEase’in Microsoft’a öncelik verdiğini ve oyunu Haziran’da Game Pass’e hususi hale getirdiğini söylemiş oldu. Ortaklık bağlantıları otomatikman oluşturulabilir – ayrıntılar için etik bildirimimize bakın.

Teknoloji Haberleri