Realme Care+, Cuma günü şirket tarafınca yeni ve mevcut müşteriler için firmanın ilk satış sonrası hizmet aboneliği olarak duyuruldu. Şirkete bakılırsa, satış sonrası hizmet sistemi ülkedeki kullanıcılara uçtan uca alan kişi desteği sağlayacak. Premium alan kişi destek hizmeti, kullanıcılara bir abonelik tutarı karşılığında sunulacaktır. ‘Ayrıcalıklı’ plan, kullananların 1 senelik uzatılmış güvence, bir senelik ekran koruması ve bir senelik kazara ve sıvı hasarı koruması dahil olmak suretiyle birden fazla paket vesilesiyle mobil koruma hizmetlerinden yararlanmalarını sağlar. Ayrıca, Realme Care+ aboneleri ek olarak firmanın servis çalışanı, sorunsuz talep süreçleri ve şirkete bakılırsa orijinal aygıt parçalarına haiz yetkili servis merkezleri. Abonelik hizmeti, firmanın internet sayfası de dahil olmak suretiyle çevrimiçi ve çevrimdışı kanallarda hem mevcut hem de yeni kullanıcılar için Rs fiyatla sunulmaktadır. 489.Yeni duyurulan Realme Care hizmetleri; Tamil, Telugu, Bengalce, Gujarati, Kannada, Malayalam, Marathi, Punjabi ve dahil olmak suretiyle 9 bölgesel dilde toplumsal medya, e-posta, ses, WhatsApp ve web sohbetinde sabah 9’dan akşam 9’a kadar sunulacak. Hindi, şirkete bakılırsa. “Realme Care, müşterilerimize en iyiyi sunma taahhüdümüzün ve alan kişi deneyimimizi daha da geliştirmeye odaklandığımızın bir kanıtıdır. Bu inisiyatif vesilesiyle, temel kıymet olarak ‘hizmet kalitesi’ ve temel değerler olarak ‘tutarlılık, kolaylık ve itina’ ile dijital teknoloji vesilesiyle eksiksiz bir hizmet sağlıyoruz. Realme Hindistan, Realme Başkan Yardımcısı ve Realme International Business Group Başkanı Madhav Sheth, “Realme’nin hizmetinin teknoloji endüstrisinde alan kişi deneyimi kriteri haline geleceğinden umutluyuz” dedi. yükseltmeler” diyor ve Realme Care+’ın merkezleri, hatları, garantileri ve alan kişi hizmetlerini ikiye katlayacağını söylüyor. Daha süratli bakım için artık bir teknik destek merkezi, servis merkezi tarafınca desteklenecektir. Kullanıcılar, toplumsal medya, e-posta, ses, WhatsApp ve web sohbeti dahil olmak suretiyle birden fazla hat vesilesiyle sorunlarını çözmeye çalışabilirler. Realme Care+ paketini satın alan kullanıcılar ek olarak uzatılmış güvence ve hasar koruması şeklinde çifte güvence alacaklardır. Entegre dijital alan kişi hizmetleri platformu, SMS bildirimlerini ve servis taleplerinin, self servisin, yazılım güncellemelerinin, data bankasının, teslim alma servisinin, kapıda TV servisinin ve güvence durumu kontrollerinin canlı takibini destekleyecektir. Ortaklık bağlantıları otomatikman oluşturulabilir – ayrıntılar için etik beyanımıza bakın.
Teknoloji Haberleri