Google, kripto kışının reklamcılık işini negatif etkilediğini kabul etti. Google’ın ana şirketi Alphabet, kazanç çağrısı esnasında, arama motoru devinin Eylül ayında nihayetlenen son çeyrekte reklam gelirlerinden yalnızca yüzde altı gelişme kaydettiğini söylemiş oldu. Bu sayı, Google’ın neredeyse on yılda reklam gelirinde kaydettiği en düşük sayı. Kripto pazarındaki durgunluk sebebiyle, finansal reklamlardan meydana gelen gelir mühim seviyede düştü. Eylül ayı civarında, kripto sektörünün piyasa kıymeti trilyon doların altına düştü. Google’ın Baş İşletme Sorumlusu Philipp Schindler, Google’ın Temmuz ve Eylül ayları içinde finansal harcama aramalarında bir düşüş gördüğünü belirtti. Bitcoin.com, “Mesela finansal hizmetlerde, sigorta, kredi, ipotek ve kripto alt kategorilerinde bir gerileme gördük” dedi. Schindler’in söylediği benzer biçimde.Kripto faaliyetlerindeki yavaşlama sektörle ilgili birçok firmanın işini baltaladı.Bu haftanın başlarında, bir kripto staking platformu olan Freeway, piyasa dalgalanmalarını gerekçe göstererek platformunda satın alma ve çekme hizmetlerini durdurdu.Kripto sektöründeki yatırımcılar olarak Düşük risk iştahı sebebiyle çekildi, öteki birçok kripto şirketi bu yıl benzer sıkıntılı durumlarla karşı karşıya kaldı.Kripto borç verenler Celsius Network, BlockFi, Vauld ve Voyager, kripto piyasasında para çekme işlemlerini duraklatmaktan batkı duyuru etmeye giden platformlar içinde içeriyor. volatilite.Kripto sektörü, son zamanlarda Google için bir bulgu noktası olarak ortaya çıktı.Bu ayın başlarında, mesela, Goo gle ve Coinbase, belirli müşterilerin 2023’ün başlarından itibaren kripto kullanarak bulut hizmetleri için ödeme yapmalarını sağlayacak stratejik bir ortaklık planlarını açıkladılar. O sırada, Google Cloud CEO’su Thomas Kurian, Google’ın Web3’te daha süratli ve daha süratli inşa etmeyi hedeflediğini söylemişti. Daha kolay.Ortaklık bağlantıları otomatikman oluşturulabilir – ayrıntılar için etik bildirimimize bakın.
Teknoloji Haberleri