God of War Ragnarök, lansman esnasında bir fotoğraf modu içermeyecek. Geliştirici Santa Monica Studio, bir tweet’te, heyecanla beklenen aksiyon devamı için oyun içi fotoğraf çekme modunun, gösterim sonrası bir yamanın parçası olarak tanıtılacağını doğruladı. Günümüz PlayStation’a hususi oyunları – Spider-Man: Miles Morales’ten The Last of Us Part I’e kadar – kapsamlı bir fotoğraf modu içermesi, oyuncuların çeşitli düzenleme araçlarıyla uğraşmalarına izin vermeleri ve eklenen kabiliyetlerle ayrıntıları hayranlıkla incelemelerine izin vermeleriyle ünlüdür. Sadece yeni yetişen sanal fotoğrafçılar God of War Ragnarök ile daha uzun süre beklemek zorunda kalacaklar. Bununla beraber, Santa Monica Studio’nun yönettiği GoW tekrardan başlatma serisi için açılışta bir fotoğraf modunun olmaması olağandışı değil. 2018’deki God of War bile, PS4’te piyasaya sürüldükten ortalama bir ay sonrasında, oyun için bazı UI tweaks içeren 1.20 sürümü güncellemesinin bir parçası olarak modu aldı. O zamanki fotoğraf modu, filtreler, hususi kenarlıklar, logo filigranları, kamera kaydırma ve pozlama ve odak seviyelerini içeriyordu. Ümit ederim yakında çıkacak olan God of War Ragnarök, daha iyi bir fotoğraf çekme ve paylaşma deneyimi sunmak için özellik setini geliştiriyor.Fotoğraf Modu, God of War Ragnarök’e lansmanından sonrasında gelecek – piyasaya sürmeyi planladığımız zamana daha yakın bir zamanda daha çok detay paylaşacağız .Yayınlandığında tüm yakalamalarınızı görmek için sabırsızlanıyoruz! https://t.co/IgSvlnzUbx— Santa Monica Studio – God of War Ragnarök (@SonySantaMonica) 26 Ekim 2022 Bu haftanın başlarında stüdyo, God of War Ragnarök’teki cenk animasyonlarını ve düşman tasarımını vurgulayan geliştirme odaklı bir video yayınladı. 2018 versiyonu Kratos ve genç Atreus’un Devlerin Dağ Tepelerine seyahat ettiğini görmüş oldu, ikincisi hem geçiş hem de dövüş dizileri açısından beceri setinize oldukça bağımlıydı. Fimbulwinter’ın ortasında – itibari kıyametin başlangıcı – üç yıl geçti, artık genç bir Atreus, kişilik ve dövüş tarzlarında değişimler göstererek, bir sorumluluktan fazlaca bir ortak olarak hizmet ediyor. Oyun animatörü Grace Pan, geliştirici günlüğünde, “Bu oyun için, Atreus’un bir yoldaş olarak kendi başına daha bağımsız hareket ettiğini görmüş olacaksınız” dedi. Her silahın cenk derinliğini artıracak daha yeni kabiliyetler,” diye açıklıyor God of War Ragnarök cenk tasarımcısı Steven Oyarijivbie. Kıskaç, Kratos’un Blades of Chaos’u kullanmasına ve keskin uçlarını Batman: Arkham oyunlarına benzer şekilde yükseltilmiş çıkıntılara mandallamak ve kendini yukarı çekmek için kullanmasına müsaade eden yeni bir özelliktir. Kalkan yükü ek olarak hem savuşturma hem de engelleme uzmanlarına hitap eden bir genişleme görür. Mesela, yeni Dauntless’ın boyutu daha küçüktür ve düşmanları fırlatma ve onları şaşırtma kabiliyetini oluşturan son saniye savuşturma yada saptırmalara izin verir. Ayrıca, Taş Duvar daha yırtıcı bir seçimdir – daha yavaş hareket eder ve gelen canavarlardan bir ton hasarı emer. Santa Monica Studio ek olarak, 2018 versiyonunda bir dokunuşla Leviathan Axe’ı geri çağırmayı amaçlayan üçgen düğmesine yeni bir beceri ekledi. God of War Ragnarök’te tutmak, silaha atanmış bir imza hamlesini etkinleştirerek ağır hasar verir. Bu, sonuncusu sersemletme ölçerin kurulmasıyla tetiklenen düşme öncesi saldırılara ve kafa kesmelere ektir.God of War: Ragnarök 9 Kasım’da PS4 ve PS5’te çıkıyor.Ortaklık bağlantıları otomatikman oluşturulabilir – etik bildirimimize bakın detaylar için.
Teknoloji Haberleri