Dark Souls 2: Scholar of the First Sin Back Online, Ready To Die Sürümü Kalıcı Olarak Çevrimdışı Oluyor

PC için Dark Souls 2 çevrimiçi özellikleri, ortalama 10 aylık kapalı kalma süresinin arkasından artık yayında. Geliştirici FromSoftware, bir tweet’te, genişletilmiş sürüm için fazlaca oyunculu sunucuların – Dark Souls 2: Scholar of the First Sin’in tekrardan etkinleştirildiğini ve temel oyunun daha sonraki bir tarihte takip edildiğini doğruladı. Ayrıca, 2012 Dark Souls: Ready To Die Edition, “yaşlanma sistemi” sebebiyle yeniden çevrimiçi olmayacak. “Uzun süre beklettiğimiz için özür diliyoruz ve bu mevzuda anlayışınızı rica ederiz” yazıyor. Dark Souls triosunun tamamı için PvP sunucuları, eleştiri bir RCE (uzaktan kod yürütme) güvenlik açığının keşfedilmesinin arkasından bu yıl Ocak ayında dönem dışı bırakıldı, PC oyuncularını yüksek riske atmak. Bu istismar, bir saldırganın fena amaçlı kod çalıştırmasına ve bir sisteme uzaktan erişim sağlamasına, kırılgan detayları çalmasına yada bilgisayarı tamamen engellemesine izin verdi. Aslına bakarsak saldırılardan biri, bir “TheGrimSleeper” kullanıcısı Dark Souls 3’ün çevrimiçi PvP’sini oynarken bir Twitch akışı esnasında canlı olarak yakalandı. Dark Souls II: Scholar of the First Sin’in (DX11) PC versiyonu için çevrimiçi özellikler tekrardan etkinleştirildi. .PC için #DarkSouls II’nin (DX9) temel sürümünün çevrimiçi özellikleri daha sonraki bir tarihte kullanıma sunulacaktır. Devam eden sabrınız ve desteğiniz için teşekkür ederiz. pic.twitter.com/OihQUJOIbu— Dark Souls (@DarkSoulsGame) 25 Ekim 2022 Yayınının sonuna doğru oyun çöktü ve oyundaki becerilerini eleştiren bir metin okuma mesajı çalmaya başladı. Yayıncı, Microsoft Powershell’in kendi kendine açıldığını gördüğünü iddia ediyor, bu da bazı harici kullananların sisteminin kontrolünü ele geçirdiğini gösteriyor. Birkaç raporun arkasından stüdyo, problemi çözmek için çevrimiçi sunucularını kapattı. Sadece, 25 Ağustos’a kadar Dark Souls 3 için çevrimiçi sunucular tam güce geri yüklenmedi. Kapalı kalma süresi süresince oyuncular, PvP’si muhtemelen aynı altyapı üstünde çalıştığından, istismarın Elden Ring’in lansmanını iyi mi etkileyeceği mevzusunda endişeliydi. Sadece, PvE’deki (çevrimdışı) minik bağlantı kesilmeleri ve dengeleme sorunlarının yanı sıra, oyun herhangi bir muhteşem problem oluşturmadı. Dark Souls: Ready To Die Sürümü’nün sunucuları kalıcı olarak çevrimdışı olsa da, yeni Remastered sürümü üstünde emek harcamalar istikrarlı bir halde aşama kaydediyor. Takip eden bir tweet’te “Dark Souls Remastered’ın PC sürümü için çevrimiçi hizmetlerin restorasyonu üstünde emek harcamalar devam ediyor ve geri döndüklerinde sizi bilgilendireceğiz” yazıyor. Güvenlik açığı keşfedildiğinden beri Steam’de. Oyuncular Dark Souls serisinde dünya inşa eden ve ustaca tasarlanmış patronlara bayılırken, kıdemliler zamanlarının büyük bir kısmını PvP arenasında geçirmeyi tercih ediyor – öteki oyunculara 1v1 harpte meydan okumak ve değişik yapılarla denemeler yapmak, esasen bir uzantısı olarak hizmet ediyor. oyun. Çevrimiçi sunucular denklemin dışındayken, FromSoftware’in oyunları satışa çıkarması, noksan sürümler sattıklarını gösterir. Sunucular yavaş yavaş restore edildiğinden, tüm Dark Souls serisinin sürem süresince indirimli olarak sunulduğunu görebiliriz. Steam satışları yada Bandai Namco yayıncı satışı. Elbet, açıklardan yararlanmalar konsol sürümlerini etkilemedi ve bundan dolayı sunucuları son 10 aydır çalışıyor. Ek olarak, bu, çevrimiçi bir özelliği olmadığı için Sekiro: Shadows Die Twice’ı asla etkilemedi. Ek olarak, Elden Ring’i takip eden kültün lansmanından bu yana biriktiğini görünce, yakında PvP arenalarında yeni oyuncuların akını görebiliriz – yakın satış fiyatlarının artmasıyla beraber. Ortaklık bağlantıları otomatikman oluşturulabilir – ayrıntılar için etik bildirimimize bakın .

Teknoloji Haberleri