Yakın zamana kadar tayyare biletlerini belirlerken modası geçmiş bir manuel fiyatlandırma sistemine bağlı olan Air India, her uçuştan daha çok gelir elde etmesine destek olmak için rakipleri tarafınca uzun süredir kullanılan algoritma tabanlı yazılıma geçiyor. Air India, yeni sahibi Tata Group altında, kağıt tabanlı uygulamaları değiştirebilmek için OpenAI’nin popüler söyleşi robotu ChatGPT’yi kontrol ediyor. İcra Kurulu Başkanı Campbell Wilson geçen hafta Hintli havayolu yöneticilerine verdiği demeçte, “Açıkçası sistem neredeyse o denli fena ki iyi,” dedi ve bunun “jüri” yerine sıfırdan başlama şansı sunduğunu da sözlerine ekledi. Air India, sistemlerden tedarik zincirlerine kadar operasyonların her yönünü elden geçirmekle kalmıyor, bununla birlikte Vistara ile birleşmesi sebebiyle Tata ile ilgili dört havayolunu Air India ile entegre ediyor ve düşük maliyetli Air India Express ve AirAsia India da birleşiyor. 52 yaşındaki Yeni Zelandalı, teknoloji şeklinde bazı alanların temiz bir yaklaşıma izin verdiğini ve bu yüzden Air India’nın tekrardan başlatılmasının merkezine suni zeka (AI) ve öteki araçları koyduğunu söylemiş oldu.Çağıl ” gelir yönetimi” yazılımı, her bir koltuk bloğu için bir ücret alma şeklindeki eski yöntem yerine, insanların nereye gitmek istediğini ve her bir yolcunun ne kadar ödemeye hazır bulunduğunu devamlı olarak tahmin ederek talebin bir adım önünde olmayı hedefliyor. Netice daha yüksek uçuş başına gelir, firmanın dönüşümünde düşük asılı meyve yapıyor.Filoyu düzeltmekWilson, havayolunun kara giden yolunu engellerle dolu bırakarak, Delhi’nin zikzak çizen trafiği kadar ürkütücü bir filolar ve personel karmaşasıyla karşı karşıya.” Hindistan pazarında deneyime haiz Birleşik Krallık merkezli danışmanlık şirketi Aviation Strategy’nin ortağı Keith McMullan, “Söyledikleri kesinlikle doğru – boş bir kağıda geri dönmeliler, sadece bunu söylüyorlar ve hakikaten yapıyorlar. ikisi oldukca değişik şeyler” dedi. “Çekince, mirasla ilgili yangınlarla savaşım etmeye devam etmenizdir.” Air India’nın başarısı, ölçeğini kullanmak ve Hindistan’ı Dubai yada Singapur şeklinde küresel bir havacılık gücüne dönüştürmek isteyen Başbakan Narendra Modi hükümeti için tehlikeli sonuç öneme haiz. Plan, Air India geçen ay üstün dereceli bir anlaşmayla sipariş edilen 470 jeti teslim almaya başlamadan ilkin atıl durumdaki uçakları uçurmak için acil sorunların üstesinden gelmek. tedarikçilerin eskimiş parçaları teslim etmesini bekliyor.Ve deniz aşırı Kızılderilileri çekmek için ağ stratejisini tekrardan düzenlerken, kiralık olarak bulabileceği uçakları alıyor.Wilson kenarda bir röportajda, geri dönüş hız kazandıkça herhangi bir tutarsızlığın giderilebileceğini söylemiş oldu. Geçen hafta CAPA Hindistan konferansında, “Bu bir startup olmasıyla birlikte bir de dönüşüm” dedi ve geçen yıl Tata tarafınca taşıyıcının kontrolünü yine ele geçirdikten sonrasında geri dönüşe liderlik etmek suretiyle atanan Wilson. Singapur Havayolları’nın bütçe taşıyıcısı Scoot’un kurucu başkanı olma deneyiminden yola çıkarak Reuters’e verdiği demeçte, yola çıkmak için yapmanız gerekiyor ve sonrasında yol süresince rafine edersiniz” dedi. Birleşme zorluklarıAnalistler, Air India’nın ikiz birleşmeleri gerçekleştirmesi sebebiyle Wilson’ın aşamalı geri dönüş planlarının ciddi şekilde kontrol edileceğini söylüyor.Air India’nın 2007’de Indian Airlines’ın beceriksiz entegrasyonu sebebiyle hâlâ aksadığı Air India’daki havayolu birleşmeleri oldukca azca başarıya ulaşmış oldu. Sahara ve Kingfisher’ın Air Deccan ile birleşmesi onlara senelerce zarar verdi.Jet ve Kingfisher artık batkı etti.Air India’nın uçakları halihazırda birden fazla kabin konfigürasyonuna haiz Airbus ve Boeing jetlerinin bir karışımı. Tata-Singapore Havayolları ortak girişimi Vistara’nın CEO’su Vinod Kannan, Reuters’e verdiği demeçte, “Karma filoları yönetmek bir karabasan ve hiçbir havayolu şirketi bunu yapmak istemez” dedi. Bir zamanlar Singapur Havayolları için bir esin kaynağı olan Air India, Hindistan’ın internasyonal trafiğinin çoğunu taşıyan Körfez havayollarından hisse almak istiyorsa, hızla gelişmesi ihtiyaç duyulan alanlar olan bilhassa hizmet ve dakiklik mevzusunda artık oldukca geride kaldı. başarı: Hükümet verilerine bakılırsa, Air India’nın internasyonal trafiği Ekim – Aralık çeyreğinde Nisan-Haziran dönemine bakılırsa yüzde 28 arttı ve yurt içi oranı 2022 ortasındaki yüzde 7,5’ten Şubat sonunda yüzde 9’a terfi etti. Bu rakamlar sıçramalı Kannan, Vistara’nın Delhi civarlarındaki ofisinde yapmış olduğu bir röportajda, Air India’nın Vistara ile birleşmesi mühim seviyede mühim, sadece bu antak kalma yeni zorluklar getiriyor “İnsanlar ve kültür haricinde her şeyi doğru yapabilirsiniz … bunu doğru yapmak kolay değil” dedi. Kannan, Mart 2024’e kadar tamamlanacak olan kombinasyonla ilgili olarak, Air India’da 50’den fazla. “Niyet büyük seviyede orada,” dedi. Bu kolay değil fakat oraya geleceğiz.”© Thomson Reuters 2023Katlanabilir ekranlı yada sıvı soğutmalı akıllı telefonlardan, sahipleri tarafınca kolayca onarım edilebilen kompakt AR gözlüklere ve el cihazlarına kadar, gördüğümüz en iyi cihazları tartışıyoruz. Gadgets 360 podcast’i Orbital’de MWC 2023’te. Orbital, Spotify, Gaana, JioSaavn, Google Podcasts, Apple Podcasts, Amazon Music ve podcast’lerinizi aldığınız her yerde mevcuttur. Satış ortağı bağlantıları otomatikman oluşturulabilir – ayrıntılar için etik beyanımıza bakın.
Teknoloji Haberleri