4 Kızılderiliden 3’ü Akıllı Telefonlarından Ayrılmaktan Korkuyor, Araştırma Ortaya Çıkıyor

Cep telefonu üreticisi Oppo ve pazar araştırma şirketi Counterpoint tarafınca Cuma günü meydana getirilen ortak bir araştırmaya bakılırsa, Hindistan’da ankete katılan her dört kişiden üçünde ‘NoMoPhobia’ var – düşük pil yada başka nedenlerle akıllı telefonlarından ayrılma korkusu var. rapora bakılırsa, ankete katılan akıllı telefon kullanıcılarının yüzde 65’i, pilleri bittiğinde duygusal hastalık – endişeli yada endişeli, bağlantısız, çaresiz, bir şeyleri kaçırma korkusu, gerilmiş, güvensiz – yaşıyor. çalışan bir cep telefonuna haiz olmamaktan doğar. Oppo Hindistan, çağıl akıllı telefon kullanıcılarının pil kaygı düzeylerini idrak etmek için Counterpoint ile ortaklık yapmış oldu. Anket, 1. aşama ve bazı 2. aşama şehirlerde 1.500’den fazla katılımcıyı kapsıyordu.”Bu, temel bir çalışmadır ve ürünlerimizi üretme şeklimizde etkili olacaktır. İnsanların yüzde 60’ı, pili çalışmadığı için akıllı telefonlarını değiştirecek. Daha da önemlisi, bunu ürünlerimizin pilini yapmak için işaret ediyoruz,” dedi Oppo Hindistan Baş Pazarlama Sorumlusu Damyant Singh Khanoria. Araştırma, adam kullananların yüzde 82’sinin, hanım kullananların yüzde 74’üne kıyasla daha endişeli hissettiğini ortaya koydu. Kullananların yüzde 92,5’i güç tasarrufunu kullanıyor. modunda ve yüzde 87’si şarj olurken telefonunu kullanıyor. Ankete katılanların ortalama yüzde 42’si akıllı telefonlarını en oldukca toplumsal medyanın olduğu eğlence için kullanıyor. Kullananların ortalama yüzde 65’i pili korumak için telefon kullanımını feda ederken, yüzde 82’si toplumsal medya kullanımlarını sınırlandırıyor.”Akıllı telefonlarımız, kişisel ve ustalaşmış olarak ve ek olarak eğlence için bağlantıda kalmamızı elde eden kişisel evrenlerimiz haline geldi. telefonsuz kalma fobisi geliştirdi.” Netice olarak, insanoğlu çoğu zaman pillerinin biteceği ve telefonlarını kullanamayacakları düşüncesiyle endişelenirler. Counterpoint Araştırma Direktörü Tarun Pathak, “Düşük pil kaygısı hissi, 31 ila 40 yaş arası emek harcama grubu içinde daha yüksek, arkasından 25 ila 30 yaş grubu içinde daha yüksek.” , yalnızca Halo Green renk seçeneğiyle satılır. Bu tabletle OnePlus, Apple’ın iPad’inin hakim olduğu yeni bir bölgeye adım attı. Bunu ve daha fazlasını Gadgets 360 podcast’i Orbital’de tartışıyoruz. Orbital, Spotify, Gaana, JioSaavn, Google Podcasts, Apple Podcasts, Amazon Music ve podcast’lerinizi nereden alırsanız alın. Satış ortağı bağlantıları otomatikman oluşturulabilir – ayrıntılar için etik beyanımıza bakın.

Teknoloji Haberleri